به گزارش گاهنامه Wired، گوگل 550 الگوریتم جستجوی خویش را تغییر دیتا و این دگرگونی ها را پاندا یا کشاورزی نام گذاری کرده است ، با داخل جه به گزارش Sistrix.com در عرض چند روز بعد از به روز رسانی گوگل، شماری از وب سایت ها در رتبه بندی گوگل افت شدیدی داشته اند سایت هایی مثل Ezinearticles.com و Suite101.com بیش از 90 درصد  از بازدیدکنندگانش را از دست دیتا است.


این شغل برای سایت هایی که محتوایی بی معنا ، تارنما هایی با حجم بالا و یا محتوای بی کیفیت داشته اند بود اما بعضی از سایت ها در کناره آنها نیز قربانی شدند.


در اینجا 7 نکته برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل را ذکر می کنیم:


1- هم چیز در مورد کاربر


به یاد داشته باشید که گوگل به طور مداوم  در حال تغییر الگوریتم های خود است و این به علت بالا بردن کیفیت و ارائه خدمات برای کاربران است. اگر گوگل این شغل را سپریدن ندهد رقبای آن مشابه Bing و Facebook از گوگل سبقت خواهند گرفت. گوگل برای جریمه کردن تارنما ها و یا صدمه زده به صاحبان وب سایت ها این پیشه را انجام نمی دهد بلکه می خواهند کاربران به راحتی اطلاعاتی که تعقیب آن می گردند در نخستین فرصت پیدا کنند. وقتی گوگل می خواهد یک عبارت را از بین سایت ها جستجو کند نخست رتبه سایت را نگاه می کند پس عنوان جستجو را با سایت ها سنجش می کند که آیا این سایت برای ارائه بهترین و پسندیده ترین اطلاعات برای عبارت جستجو می باشد؟


2- مطالب ومحتوا: تمرکز بر روی کیفیت تا کمیت


اگر به یک صفحه اغلب مراجعه شود باعث بالا رفتن رتبه در سایت گوگل خواهد شد فلذا انتشار متن بهینه شده و واژه ها کلیدی مناسب و با کیفیت یک عامل مهم محسوب می شود. در موعد به روز رسانی پاندا، گوگل سعی کرده است که سایت های با حجم بالا و محتوای بی کیفیت را نمایش ندهد در حال حاضر گوگل نگاهش را رو صفحات با کیفیت معطوف کرده است. وبلاگ نویسی هنوز هم احد از بهترین گذرگاه ها برای صعود به بالای رتبه بندی موتورهای جستجو می باشد و این کار راه حل مناسبی برای افزودن اطلاعات با کیفیت برای یک تارنما خواهد بود. ارائه پست ها و صفحات ناچیز ارزش هم الان نیز می تواند رتبه تارنما را تحت کارایی قرار دهد. حذف این نوع پست ها و صفحات کم ارزش می تواند باعث بالا رفتن رتبه وبهبود یک سایت شود.


3- لینک ها: تمرکز بروی کیفیت تا کمیت


لینک های ورودی همش در نگاه گوگل جذاب به نظر می رسند در نتیجه یک راه برای ارتقا سایت در رتبه بندی موتور جستجو خواهد بود. برای  بهبود تارنگار و سایت ها می توان به برپایی لینک در وب سایت هاب مطبوعاتی مختلف اشاره کرد، در به روز رسانی جدید پاندا این شیوه زیاد با ارزش محسوب می شود همچنین در صورت امکان برای پیمان دادن لینک از واژه ها کلیدی استفاده کنید و حتما در دو طرف یک واژه مهم  که شدنی است کارایی گذار باشد کلماتی که مربوط به آن کلمه است را گزینش کنید.


4- رسانه های اجتماعی ، به اشتراک گذاری اجتماعی و جستجوی اجتماعی


این دشوار که بگویید توییتر و فیس بوک چقدر در جستجوی گوگل کارایی داشته اند اما می دانیم که گوگل در نتایج جستجو از اشتراک گذاری اجتماعی سهم می گیرد. علاوه بر این با اختناق دادن Google +1 ،  رتبه افزایش مکشوف و ورود کاربران به سایت را باعث  افزایش بازدید رایگان سایت  دهید اگر چه معلوم نیست که گوگل چگونه از دکمه Google +1 در الگوریتم های خویش بهره‌گیری کرده است اما آنها علنا اظهار داشته اند که کاربران با مسدود کردن سایت ها کارایی منفی بر بازده سایت می گذارد این مجدد کارایی کیفیت محتوا را نشانه می دهد.


5- پروانه دهید لغایت موتورهای جستجو بدانند که شما هستی دارید


هنگامی که شما محتوای با کیفیت منتشر می کنید گوگل یافتن آن درونمایه را برای کاربران آسان می کند این به این معنی است ابر عنوان ها و توضیحات باید با محتوای روی صفحه مطابقت داشته باشد. کلید واژه ها و عمدتا توصیفاتی که در صفحه برای فریب کاربران نوشته می وشد فقط در نتایج جستجو به سایت شما گزند می زند وانگهی به کارگیری SERP نیز مهم است، پاراگراف های کوتاهی در نتایج جستجو بازدهی اکثریت دارند با استفاده از این طریق کاربران با کلیک بر روی محتوای مورد نظر می توانند شمردن سایت شما را افزایش دهند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سایت ,گوگل ,رتبه ,کیفیت ,جستجو ,کاربران ,رتبه بندی ,رتبه سایت ,نتایج جستجو ,موتورهای جستجو ,اشتراک گذاری ,اشتراک گذاری اجتماعی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

انديشه نگار Chris فایلهای 2015 ايمان بياوريم به آغاز فصل سرد ارز دیجیتال digital-marketing دانلود آهنگ جدید نردبان سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی