مروزه سایر کمتر کسب و کاری را می‌توان یافت که در هنگام شروع رقبای سفت و سختی برای خود نداشته باشد. اگر شما چنین استارت‌آپی باشید که بر اساس یک ایده‌ی نو که آن هم به نوع خود برای رفع یک نیاز قدیمی یا نو به وجود آمده، آن وقت احتمالا درصد موفقیت‌تان می‌تواند بیشتر باشد. البته فرقی نمی‌کند. مفتوح هم شما باید یکسری نکات را در عقیده بگیرید.


می‌گویند دو تن مختصر است و سه نفر بسیار است. ولی برای آن که یک تیم موفق و به تبع آن یک کسب و کار موفق باشید دستکم بهتر است از دو نفر آغاز کنید و یک تیم سه نفره‌ی همدل و همراستا و باانگیزه، می‌تواند ایده‌آل باشد. فلذا اگر فقط هستید به تعقیب یک هم تیمی باشید که به اهداف شما ایمان دارد. حضور یک تن دیگر بازدهی شغل شما را نه دو برابر، که دستکم سه مساوی می‌کند. البته چنانچه تن دوم، مثل خود شما به کارتان ایمان داشته و همراهی همدل، صاحب ایده، کمی خلاق، باانرژی و حائز توانایی‌هایی در حد خود باشد. بسیاری از کسب و کارهایی که بعد از مدتی به کامیابی رسیده‌اند، آن تن دومشان، همسر، برادر یا یک دوست خودمانی بوده. پس پیش درآمد به اطراف‌تان دقیق‌تر نگاه کنید.


حال وقت آن واصله که خودتان را به عالم معرفی کنید. قدم اول می‌تواند از طریق شبکه‌های اجتماعی باشد که خرج خاصی هم برایتان نداشته باشد. در شبکه‌های اجتماعی‌ای که عضو هستید (اگر نیستید دست به پیشه شوید و یک پروفایل در اینستاگرام، لینکداین فیسبوک و تلگرام برپایی کنید) تیم‌تان را شناسایی کنید و توانایی‌های خود و کسب و کارتان و مهم‌تر متعلق به امتیازات خود را شناسایی کنید. چه محصولات خاص و متمایزی در فروشگاه‌تان هستی دارد؟ فروشگاه شما حائز چه امکانات و قابلیت‌های متمایزی است؟ مشتریان خفته شما می‌خواهند بدانند چه کسانی پشت این فروشگاه هستند لغایت در چهره بروز مشکل بتوانند به آن‌ها اتکا کنند. بعد با دقت و حوصله به سوالات‌شان استجابت دهید.


بهتر است فروشگاه شما یک وبلاگ هم داشته باشد که بتوانید به طور خیلی خودمانی تجربیات و علایق خویش را با مشتریان‌تان در میان بگذارید. وبلاگ‌تان را به شبکه‌های اجتماعی بخصوص تلگرام متصل کنید الی کاربران اکثریت بتوانند با شما و کارتان آشنا شوند. برای وبلاگ وردپرسی شما بهترین شیوه استفاده از راهنمای زیر است:


راهنمای پیوندیدن وبسایت به تلگرام و انتشار خودکار مطالب در تلگرام


و رهنمود نهایی برای این مرحله، قرار دادن تخفیف‌های ویژه برای رونمایی از فروشگاه‌تان جهت ترغیب مشتریان و در صورت امکان ارایه هدایا و محصولات مجانی به آن‌هاست.


۳- چگونه بازدیدکنندگان اولیه را به کاربران دایمی تبدیل کنیم؟

پس از آن که به روش‌های فوق توانستید تعدادی بازدیدکننده به سایت‌تان اعزام کنید و بهتر است بگوییم قبل از آن، باید در سایت و فروشگاه‌تان امکاناتی را تعبیه کنید که در اثناء وم مجدد بتوانید آن کاربران را به سایت‌تان جذب کنید.


در اینجاست که تکنیک‌های ایمیل مارکتینگ به کارتان می‌آید. باید یک پاپ‌آپ در سایت‌تان برپایی کنید و ارایه یک هدیه یا تخفیف به بازدیدکنندگان را در گرو اخذ ایمیل‌شان پیمان دهید. هر بازدیدکننده اگر بخواهد به کد تخفیف یا محصول و تعلیم مجانی دست یابد باید ایمیل خویش را درج کند. یا این که برخی از این مزایا را در کانال تلگرام‌تان پیمان دهید لغایت کاربران از طریق عضویت در کانال شما بدانها دست یابند. این شغل را خالصانه اتمام دهید. برای این که دیگران را در نشاط راه‌اندازی کسب و کارتان شریک کنید بدین روش به آنها شیرینی پیشه جدیدتان را می‌دهید. افزایش بازدید سایت به صورت رایگان به آن‌ها خدمتی می‌کنید. اما از دست‌شان هم نمی‌دهید. همانند زمانی که اخ جدید پیدا می‌کنید و عدد تلفن او را یادداشت می‌کنید، اینجا نیز همراهان جدیدی با اخذ عدد ایمیل‌شان پیدا می‌کنید. آن‌ها موجبات رونق سوداگری شما و در آینده، باعث نزول برکات و نعمت‌ها به سمت شما خواهند بود.


در صورتی که بنا به توصیه‌های پیشین ما فروشگاه و سایت‌تان را با وردپرس ساختید امکانات بسیاری برای شما در این گویه وجود دارد. احد از افزونه‌های قدرتمندی که یک سیستم جامع ایمیل مارکتینگ در اختیارتان پیمان می‌دهد افزونه Thrive Leads است. این افزونه امکان قرار دادن پاپ‌آپ، ابزارک اشتراک در خبرنامه، ترغیب به اشتراک در خلال پست‌ها و یا هر کجای سایت که بخواهید را دارد. مثلا می‌توانید یک لیست ایمیلی صحیح کنید و کاربرانی که به فلان محصول علاقه دارند در آن عضو شوند الی اطلاعات یا بروزرسانی‌های آن فرآورده ویژه را اخذ کنند. امکان تجزیه و تحلیل کامل کمپین‌های شما نیز در افزونه گنجانده شما و از همه جالبتر معمار یا آرشیتکت Thrive است که با آن می‌توانید پاپ‌آپ‌های زیاد قشنگ ساخته و یا از قالب‌های آماده‌ی آن که تعدادشان اصلا مختصر نیست کاربرد کنید.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : کارتان ,کاربران ,سایت‌تان ,فروشگاه ,دهید ,ایمیل ,ایمیل مارکتینگ ,پیمان دهید ,پیدا می‌کنید ,قرار دادن ,شناسایی کنید
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود سریال های کره ای دوربين هاي ديجيتال چای ودمنوش صادراتی ایران هتل هاي اصفهان aghaaa توهم هنر ایرانی ارزانترین فروشگاه اینترنتی Islam Quran